Upload Music
doran bazgasht


doran

وهاب دوران

Doran.jpg                      سلام من برگشتم نه واسه همیشه واسه چندروز دوباره باید برگردم دلم تنگشده بود گفتم بیام سر بزنم تصمیم داشتم نیام تا دو سال ولی خب دل دیگه اومدم اما حیف که باید خیلی زود برگردم چرا دیگه نمیاید سر بزنید من نیستم شما بیاید بیخیال فقط میخواستم بگم خیلی دوستون دارم.........doran             



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت14:45---17 دی 1390
ان که می گوید دوستت دارم

خیانگر غمگینی ست

که اوازش را از دست داده است

ای کاش عشق را زبان سخن بود

هزار کاکلی شاد

در چشمان توست هزار قناری خاموش در گلوی من

عشق را ای کاش زبان سخن بود

ان که می گوید دوست ات می دارم

دل اندوهگین شبی ست

که مهتابش را می جوید

ای کاش عشق را زبان سخن بود

هزار افتاب خندان در خرام توست

هزار ستاره گریان در تمنای من

عشق را ای کاش زبان سخن بود

شاملو
salam duste aziz mamnun ke sar zadim man linketun kardam shoma ham age mayel budin mano ba esme webam link konin.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 آذر 1390برچسب:doran avare vahab doran doran عکس,ساعت 18:44 توسط doran| |


Power By: LoxBlog.Com